tjockis dag

Ouff, kom nästan nyss ut ur duschen. Sååååå skönt! Dagen har vart så jäkla toppen! Skolan var väl ganska chill. Kollade film på spankan, de gick bra på svenska provet, fysik redovisningen gick väl hyffsat iaf, toppeeen. Drog iväg och hämta min syster efter skolan, försökte snabba mig hem men de gick ganska så dåligt. Bytte om och sånt när jag kom hem och gick vidare till Vilma och sedan gick vi till skolan och mötte upp Sabina, Moa, Alva & Marre. Vi gick till stan och köpte massa gott och satte oss på bryggan sen. Så skönt för det var så jäkla varmt! Badade första gången iår gjorde jag också.. Med kläder. Fyfan vad kallt alltså, haha åh. Nej men får väl avrund här för annars blir det ju en bibel, haha!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Åh, gub va gott det ser ut! Fin blogg du har! :)

2013-06-17 @ 21:17:46
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0