7 maj

Usch vad jag är dålig på att blogga, haha. Men har inte orkat det bara, för lat för att gå in på blogg.se, japp. Nej men det är tråkigt att blogga när man inte har nått att skriva..
 
Åhåå, det är så jäkla bra väder idag!! Sommerkänsla ♥♥ Drog iväg till stan efter skolan med Vilma, Alva & Marre. Gick i shorts och linne för jag tyckte de va varmt ute först, sen så började det blåsa så jag frös ju ihjäl.. Men vi gick iallafall till Ica och köpte banan och nutella och satte oss på bryggan, myspys. Efter det så skulle Alva sola, så vi drog dit också. Sen så har jag inte gjort så mycket mer, skrivit med babe på kik.
Nu taggar vi 1D konsert imorn då va!

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej har en veckans blogg om du vill vara med ! :D BTW om du är sugen på bloggdesigner läs mer på min blogg kram!

2013-05-07 @ 22:03:29
URL: http://www.sukiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0