SÖNDAG

Heeej people! Har inte hänt så mycket i mitt liv, händer aldrig nått i mitt liv så.. Hur värt är det att blogga egentligen? Men jaja, dom som läser, läser, dom sin inte gör de inte, haha. Ska iallafall försöka att få bloggen lite roligare än vad den är. Så om ni har några tips så kan ni leava dom i en kommentar. Och helst inte såna hära standard "dagens outfit, dagens låt, dagens snygging/snyggingar" för de är så tråkigt.
 
Ahja, träffade Vilma idag. Vi va ute och fotade, va inne hos henne och lyssna på musik och sånt. Sen så drog jag hem nångång, vet inte när. Och sen dess har jag väl inte gjort så mycket. Kollat på OTH och ritat för det mesta. Standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0