SANDOR /SLASH/ IDA

Jag tycker faktiskt att jag har blivit ganska så mycket bättre på det här med att blogga faktiskt. Ska just nu iallafall bara läsa klart dom sidorna jag har kvar i boken vi läser på svenska. Det är så otroligt tråkigt att läsa boken när man sett filmen innan. Men får väl ta och sluta klaga och tänka positivt! Måste ba tänka ut nått positivt först..
 
 Ska iallafall hinna med att kolla on tha weheartit, tumblr eller nått om det finns nån insipation. Vill göra nått på bloggen för den är så jäkla tråkig. Tänkte förut göra ett video inlägg. Men jag är så sjukt dålig framför kameran. Blir mest så att jag sitter och skrattar bort allting. Men vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0