let the good kids be a little bad

Hm, nu är det ju så att det här med att uppdatera är för tillfället inte min grej. Men jag ska iallafall försöka så mycket som det går. Det är inte så roligt att blogga man inte har lust till det. Måste försöka skaffa mig inspiration nånstans, eller nått, haha! 

Ojojoj, nu är det redan 2013. Jag känner att 2012 gick ganska så fort ändå. Jag har väl haft ett hyfsat bra år dåva, det kunde vart bättre iallafall. Har träffat nya människor, kommit närmare gamla vänner, förlorat vänner, shoppat (massor), fått en massa crusher, skrattat, gråtit, blivit mer eller mindre mogen och bara haft det bra.
 
Firade iallafall nyår med Lina&Vilma. Det var väl hyffsat roligt, haha. Det kanske hade vart roligare om Sara och Madde kom. Synd bara att dom inte gjorde det. Eller.. Sara skulle komma, men tyvärr så glömde vi ringa henne efter vi ätit. Sorry! ♥♥
Har inte gjort nått speciellt idag. Träffade Vilma. Vi drog till Lina och hämtade grejer och sen hem och kolla film. Ska ta och fortsätta att kolla på gossip girl, har blivit ganska så fast nu igen. Nu är det 2013 så de betyder att pll och the vampire diaries avsnitten kommer nu ocksååå, loooveee
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Du glömde det viktigaste som hänt 2012. Du har ju blivit moster!!!

Puss

2013-01-01 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0