ikea + fixat

Hej darlings! ♥ Har ändrat lite med min blogg. Blev lite mer rooosaaa denna gången. Den skulle egentligen bli lila menmen.. Tyvärr så är kvaliten på headern sämst, men ska försöka fixa den. Det är bara det att bilden inte vill sparas så jag måste print screena den och då blir det så. Så jäkla dåligt. Ahjaaa, va på ikea idag with mah family. Blev så otroligt kär i en garderob, åhååå! Så jäkla synd att mitt rum är för litet, annars så skulle jag tjata ihjäl mig den haha! Kom iallafall hem med en hylla, överkast och ett block. Skulle egentilgen ut med Vilma & Alva och åka pulka, men de blev inget. Ahja, ska ta och hitta på nått nuuu :-)
- åhåå, snart börjar vi skolan igen. döööööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0