5 SAKER JAG HATAR

♦ NÄR FOLK INTE KAN ACCEPTERA ANDRAS ÅSIKTER. Jag hatar när folk inte kan göra det. För seriöst, HUR FAN KAN DE VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FATTA ATT MAN INTE ALLTID TYCKER LIKADANT? Ja, jag kanske tycker den där killen är snygg. Nej, jag kanske inte tycker att det där programet är bra. Alla har olika åsikter.
 
♦ NÄR FOLK BARA MÅSTE SKRYTA OM HUR BORTSKÄMDA DOM ÄR. Såg en tjej göra ett inlägg där de stog ungefär såhär "min mamma är jätte sur på mig så hon säger att jag inte får bara i tvrummet (har ett eget tvrum också, menmen). blablablaaa jag brukar inte hjälpa till nånting alls hemma. blablablaa jag har en hund, men den går mamma ut och går med (fast den är bara min). jag får mitt barnbidrag som månadspeng, men min pappa betalar allting ändå" Och de va tyvärr bara HÄFTEN av det hon skrev.
 
♦ FOLK SOM TAGGAR FOLK I SINA FOTON. - Bara för att få mer likes. Måste du ha över 100 likes för att känna dig snygg?
 
♦ FOLK SOM INTE KAN SÄGA TILL MIG ATT DEN TYCKER JAG FÅTT ETT DÅLIGT BETYG. Typ som när folk säger "ÅÅÅH, JAG FICK BARA B, VAD FICK DU?" och då svarar man "Jag fick D" och då säger den där människan "Men de va ju bra ju!" ÄR DE BARA JAG SOM HAR LUST ATT SLÅ DEN PERSONEN DÅ? VEM FAN TYCKER ATT D ÄR BÄTTRE ÄN B? Bara säga att du tyckte de gick väldigt dåligt för mig. Bättre de än att säga att det gick bra även fast de inte gjorde det.
 
♦ "VAD GÖR DU? ;)" Jag hatar när folk skriver så till mig. Och det gäller speciellt killar. Varför kan dom inte bara välja "the smile face" istället för "the winky face"? Den gör allting bara så äckligt. Speciellt när de gäller "vad gör du" assååå nej. EW.
 

Kommentarer
Postat av: Tilde Andersson

hahaha ååå den sista är så jäkla sant alltså!!:-D

2013-01-26 @ 22:38:57
URL: http://tildeandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0