PLEASE DON'T FALL FOR SOMEONE ELSE

Vad har jag gjort idag då? Ingenting speciellt iallafall. Har vart i skolan, men de visste ni antagligen. Drog iallafall hem, pluggade, kolla pll, plugga lite till och sen så har jag inte gjort nånting mer. Fixade även mina naglar nu på kvällen. Har längtat som tusan till att göra de, har bara inte haft tid eftersom att vi har 123456789 saker som ska lämnas in och pluggas in och sånt där, haha surt. Fick även min klänning idag, tack pappa ♥
 
Det är alla hjärtans dag imorn, ska antingen spendera den med Amanda (om hon blir frisk) eller så får jag väl hitta på nånting annat. Haha, men vi får väl se. Kanske blir hemma med engelska plugga och choklad ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0