GONNA MAKE YOU MINE TONIGHT

Bilder från i fredags när vi bakade på spanskan + en bild från igår.
Känner att jag uppdaterar min blogg så jäkla bra hela tiden! Och känner att jag alltid säger så, haha. Men jaja. Igår så träffade jag iallafall Marre. Vi drog iväg på match. Den sög. Haha, så jäkla tråkig. Efter det så åt vi på stan. Sen drog jag hem och pluggade. Vid 8-halv 9 så träffade jag Vilma&Alva. Vi drog på stan och köpte frukt och choklad. Sen hem till Alva och fixade det. Skulle egentligen kollat på film, men insåg att vi inte hann. Så vi satte på reprisen av mello som vi heller inte hann kolla klart, haha. Lyckat. Ska iallafall med Alva till kyrkan på en sån där gudstjänst senare idag, haha!

Kommentarer
Postat av: Syster

Blev det gott när ni bakade? Jag gjorde muffins igår när Tess kom förbi. De är snart uppätna. :)

Kommer du hit något på lovet?

Kraaaaaaam

2013-02-18 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0