"gilla min profilbild så gillar jag din"

Haha asså ärligt, ni som lägger upp "gilla min profilbild så gillar jag din" på facebook, hur tänker ni egentligen? Man gillar väl det man gillar, right? Det är som att jag skulle gå fram till killen jag gillar och ba "kan du gilla mig?" det är typ samma sak ju. Och vad spelar likes för roll egentligen? Bara för att du har lite likes på din profilbild betyder det inte att du är ful, eller hur? Klart det är roligt med likes och sånt men det betyder liksom inte så mycket. Och när jag ändå är inne på likes och sånt så kan jag ju säga... NI SOM DELAR ERA BILDER TYP 70 GÅNGER OM DAGEN, GE ER. Vi alla såg bilden första eller andra gången du delade den, du behöver inte dela den igen.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Svar: hahaha skrev det i inlägget :* Men jag köpte den ifrån en affär som heter 'taxi'! Köpte den för 199 dk! :*<3

2012-10-04 @ 21:36:06
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se
Postat av: Anonym

DKR är i arboga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: ergihuvjknbrhiuweoj :OOOOOOOOOO men hur vet du att jag gillar dkr? :PPP
littlethidiish.blogg.se

2012-10-04 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0