14 BAAAST

Blev väckt av familjen med presenter imorse. Fick så jäkla bra saker, tack! Drog mig vidare till skolan och hade lektioner och sånt som vanligt. Sabina fick även plocka mina ögonbryn, haha. Hade spanska prov och grejer och jag hoppas att det gick bra. Gissade en massa på grammatiken, men kände mig ändå säker (?) så hoppas väl på de bästa. Träffade Vilma efter skolan. Vi drog upp på stan och kollade på massa. Är hemma nu och har precis ätit, ska inte göra nått speciellt.. haha, pusss! 

Kommentarer
Postat av: Cheersisterss

Hur länge gick du?:)

2012-10-25 @ 20:00:58
URL: http://nattstad.se/cheersisterss
Postat av: Syster

Grattis grattis! Vi ses på lördag!!!

2012-10-25 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0