"you aren't allowed to love him"

Så den som har gjort den här bilden menar alltså att.. Om jag blir snyggare om ungefär 2 år så får inte killarna som tycker att jag är ful nu falla för mig när jag har blivit snyggare eftersom att dom inte tyckte jag va snygg då? Eller vaddååå? Det var iallafall hur jag uppfattade bilden. Liksom, för två år sen kanske jag inte tyckte att killarna jag tycker är snygga nu va snygga då (låter det konstigt? för de låter rätt konstigt i mitt huvud) Men folk förändras, right? haha. Men de är klart att Niall alltid har vart vacker, menar bara att de låter konstigt att dom som inte tyckte han va söt på the X factor får inte gilla honom nu när han har blivit snyggare.
 
Asså, hela de här inlägget låter ju hel konstigt, men ni fattar hur jag menar va? Det går liksom inte att förklara på nått annat sätt enligt mig.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0