örebro

Åh herregud, kom hem för ett tag sen och känner mig helt slut, haha seriöst. Skolan rullade på som vanligt, ganska trist ändå. Sen så tog jag och några till tåget till Örebro. Självklart så är det försenat typ 20 minuter innan vi drar dit och försenat 15 min när vi ska hem, AWESOME! Menmen.. Hade en as bra dag iallafall, tack tjejer! Dock fick jag bara med mig en tröja hem, haha. Skulle köpt en lila tjocktröja från cubus, men lämnade tillbaka den.
 
Mi madre kom hem från tuna park igår med 2 tröjor och en mössa till mig så jag tänkte ta kort på det idag, tyvärr blev de inte så för jag fick stressa mig hem och sen vidare till stationen. Men ska be Vilma va lite fotograf imorgon och om she dosen't want så får jag väl ta själv, haha :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0