JULLOV

- Det står T ♥ M, inte Tom..
Äntligen så har vi fått jullov!! Kom hem för ungefär en halvtimme sen kanske och tänkte "jäääklar va skönt". Usch, jag hatar att sitta i kyrkan. Det är sååååååå tråkigt. Allting går typ 100 gånger saktare så fort man kommer in dit + att jag va kissnödig också, usch. Ahja, skoldagen var väl ganska så onödig idag. Har kollat film och sen gjort sån där sak på pepparkakor, awesome, eller? Fick även mina betyg idag, är väl ganska nöjd ändå. Glad att jag inte fick nått F iallafall. Men ska ha som nyårslöfte att förbättra mina betyg. Så när jag får mina nästa betyg så ska de minsta jag har vara C, haha. Kan alltid försöka iallafall.. ^^
 
Antar att ni som läser inte heller dog när det var "jordens undergång" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0